close

lai nodrošinātu atbilstošu BPTU ŪPIS interneta lapas darbību, mēs izmantojam sīkdatnes,
turpinot izmantot šo BPTU ŪPIS lapu, tu piekrīti lietot mūsu sīkdatnes

Spēles

Ražotāji

Nesen skatīti

Riču Raču, Akopeks

00000983AK

  • 2–4 spēlētājiem
  • cieta kartona spēles laukums 33x33 cm
  • 16 spēles figūras, metamais kauliņš
  • bērniem no 3 gadu vecuma

Vairāk informācijas

€ 6.98 (PVN iekļauts)

Papildinformācija

Spēlētāji izvēlas spēļu kauliņus un novieto tos spēles laukuma tādas pašas krāsas izejas pozīcijās. Pēc savstarpējas norunas vai lozējot nosaka, ar kādas krāsas kauliņu katrs spēles dalībnieks spēlēs. Pirmais spēli sāk tas, kuram ir sarkanais kauliņš. Spēli var sākt tikai tad, ja uzmet "1" vai "6". Spēlētājs nostājas uz savas krāsas laukuma un met kauliņu vēlreiz, lai dotos tālāk. Kauliņi iet uz priekšu tikai pa brūnās un savas krāsas lauciņiem.
Spēles mērķis — pēc iespējas ātrāk apiet apkārt spēles laukumam un nokļūt "mājā". Tas nebūs viegli tāpēc, ka, ja sāncensis panāks Tevi, ieņemot Tavu lauciņu, tad Tev būs jāatgriežas izejas pozīcijā un jāsāk aplis no sākuma.
Spēles gaitā uzmetot "1" vai "6", spēlētājs, ja vēlas, var iesaistīt spēlē savu 2., 3. un 4. kauliņu. Ja uz viena laukuma ir nostājušies vairāki vienas krāsas kauliņi, tie veido barjeru, pie kuras pārējiem ir jāapstājas, izņemot gadījumu, ja uzkrīt tāds punktu skaits, ar kuru sāncensis var šo lauciņu ieņemt. Tad visi barjeras kauliņi atgriežas izejas pozīcijas.
Uzvar tas spēlētājs, kuram pirmajam visi kauliņi, apejot apli, nonāks savā "mājā". Ja līdz spēles beigām palikuši divi lauciņi, taču spēlētājs uzmet "5", tad kauliņš jāpārvieto 2 lauciņus uz priekšu, pēc tam 3 lauciņus atpakaļ. Un tā jāturpina, kamēr uzkritīs vajadzīgais punktu skaits.